COCKTAILS

Smoothie με φράουλες και ανανά!

ΑΝΑΝΑΣ : είναι πλούσιος σε βιταμίνες και μέταλλα, μεταξύ των οποίων η βιταμίνη Α, η βιταμίνη C, το ασβέστιο, ο φώσφορος και το κάλιο. Επίσης, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος και χοληστερόλη, ενώ είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες.

ΦΡΑΟΥΛΕΣ : Της έχουν αποδοθεί αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές, αντιφλεγμονώδεις και καρδιοτονωτικές ιδιότητες, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά της σε φαινόλες (με κυρίαρχες τις ανθοκυανίνες, που της δίνουν το κόκκινο χρώμα) και βιταμίνες Α και C, ενώ περιέχει λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, ουσίες γνωστές για την ευεργετική τους δράση στην όραση. Θεωρείται ευεργετική για όσους έχουν αναιμία και υπέρταση και όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα από ρευματισμούς και χολή.


Υλικά

Για 2-4 άτομα

1 3/4 κούπα καθαρισμένος ανανάς ψιλοκομμένος
250 γραμμάρια φράουλες καθαρισμένες
1 κούπα πορτοκάλι προαιρετικά
2 φέτες καρπούζι


Εκτέλεση

Πλένουμε καλά τις φράουλες και τις κόβουμε σε 4 κομμάτια την καθεμία.
Στρώνουμε σε ένα πλαστικό μπολ αντικολλητικό χαρτί κουζίνας και απλώνουμε εκεί  τις φράουλες, φροντίζοντας να είναι όσο πιο στεγνά γίνεται.
Βάζουμε το μπολ κλειστό στην κατάψυξη, ώστε να παγώσουν καλά τις φράουλες.

Όταν θελήσουμε να φτιάξουμε το smoothie μας, βάζουμε στο μπλέντερ τις παγωμένες φράουλες.
Προσθέτουμε και το καρπούζι μαζί με τον χυμό πορτοκάλι.
Τα χτυπάμε όλα πολύ καλά, μέχρι να πάρουμε ένα απαλό μείγμα.
Σερβίρουμε σε ψηλά ποτήρια, με χοντρά καλαμάκια.


Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s